Діагностика пневмопідвіски

Стук в пневмопідвісці.

Ця ситуація – мабуть, що має найбільшу кількість варіантів. Нерідко автовласники приїжджають до нас зі словами: “поміняйте мені пневмостійку (амортизатор), мені на іншому СТО сказали, що це точно вона стукає!”. Ми звичайно можемо буквально так і зробити, поклавшись на результат діагностики стороннього майстра. Але оскільки ми маємо величезний досвід у цій сфері, то знаємо, що 50% причин стукоту статистично не відбувається через стійку. Погодьтеся, що 50% – це багато! І тому пропонуємо провести повторну діагностику, тим паче, що це дорога послуга. Адже наше завдання в першу чергу – усунути стукіт, а не зробити заміну блоку (і взяти за це гроші), але при цьому причина не зникне.

Нерідко стукіт – це комплексна проблема. Це може бути і стукіт в амортизаторі, і в тязі стабілізатора і т.д. і навіть ще й у елементах, які не мають прямого відношення до підвіски. Наше завдання спочатку визначити головну причину, потім послідовно усуваючи «гучніші» причини, розбиратися до повного усунення проблеми. Звичайно ж, 1м справою обговорюємо з господарем машини, чи хоче він, щоб кожен етап результату діагностики та заміни елементів був із ним узгоджений.

Основні причини стуку – зношування та надрив сайлентблоків. Сайлентблоки можуть знаходитись у різних важелях підвіски. Також у самій пневмостійці також є сайлентблоки, опори (які по суті є сайлентблоками). Стук може відбуватися в самому амортизаторі, коли зношуються комплектуючі амортизатора до появи стуку.

У будь-якому випадку ми рекомендуємо Вам звернутися до нас за грамотною діагностикою, тим самим заощадити свій час та гроші.

Вирішення проблем стуку після знаходження причини – це заміна сайлентблоків на нові, в деяких випадках сайлентблоки бувають рідкісними, і їх доводиться замовляти і чекати. У подібних випадках ми можемо запропонувати відновлення сайлентблоків з гарантією. Також якщо ціна на оригінальний сайлентблок дуже висока, ми можемо запропонувати відновлення.

Що стосується амортизаторів, то перше, що ми пропонуємо це заводське відновлення з гарантією на півроку і рік (умови уточнюйте у консультанта). Також є можливість поставити новий амортизатор або більш дешевий аналог. Наші клієнти також мають право привезти свою запчастину, але гарантійні умови при цьому звичайно ж ускладнюються.

Якщо причина стукоту в пневмобалоні, то також може бути кілька варіантів рішення від заміни пневмобалона на новий до варіанта промислового відновлення або ремонту конкретного локального вузла в пневмобалоні.

У будь-якому випадку, наші консультанти зможуть підказати Вам та підібрати для Вас оптимальну пропозицію виходячи з Ваших потреб (виходячи з того, як довго та в яких умовах плануєте експлуатувати автомобіль) та бюджету, який Ви запланували витратити на ремонт. Виходячи з нашого досвіду роботи, а він найбільший на пострадянському просторі (див. розділ «про нас»), повірте, ми зможемо зробити Вам найкращу пропозицію на ринку, виходячи з Ваших потреб.

Recall btn