Ремонт пневмостійок

Говорячи про пневмопідвіску, більшість з нас має на увазі пневмостійки. Пневмостійка – це збірний елемент підвіски Вашого автомобіля, що несе на собі його основне навантаження. Порівняно із звичайними автомобілями, де підвіска працює на пружинах, авто на пневмопідвісці гарантують набагато більший комфорт під час їзди, а також забезпечують кращу прохідність на складних ділянках дороги для тих авто, де пневмопідвіска регулюється.

Термін служби заводських пневмостійок досить довгий. Тим не менш, через природний знос, а також з інших причин вони можуть вийти з ладу. Цьому може сприяти великий пробіг авто, його неправильна експлуатація (часті перевантаження, їзда на зламаній стійці), неправильний швидкісний режим, неправильно обраний режим жорсткості в автомобілях з регульованою висотою підвіски, погана якість дорожнього покриття і т.д.

Зрозуміти, що пневмостійка вийшла з ладу досить легко за такими «симптомами»: машина падає повністю, машина опускається на будь-яку сторону (праву/ліву) або вісь (машина падає на перед або зад), у стійці з’являється стукіт і сторонні звуки, стійка не тільки стукає, але на ній видно сліди олії та багато іншого. У таких випадках необхідно якнайшвидше звернутися до автосервісу. Але перш ніж вибрати СТО, важливо знати деякі нюанси ремонту пневмостійок.

По-перше, незважаючи на те, що відновлення пневмостійок і пневмопідвіски в цілому – тема вже не нова (повірте нам, ми були першими, хто привіз цю тему в Україну і ми точно знаємо, коли і з чого все починалося 😊), досі не всі власники автомобілів на пневмі знають, що ремонт пневмостійок зовсім не обов’язково передбачає їхню повну заміну. Справа в тому, що пневмостійкою часто називають балон або амортизатор, але насправді це збірна конструкція з них обох. Пневмостійка є з’єднання самостійних елементів, таких як пневмобалон (пневмоподушка), пневмоамортизатор і сполучені конструкції. Пневмостійку можна розбирати та збирати назад, адже зовсім необов’язково всі її елементи ламаються одночасно. Найчастіше виходить із ладу щось одне: пневмобалон, амортизатор, з’єднання між ними. Набагато рідше ламається все одразу. Підхід до реставрації пневмостійок у Києві, та й по всій Україні у офіційних брендових автосервісів та звичайних станцій трохи відрізняється.

Так наприклад, якщо Ваша пневмостійка зламалася через зношування пневмобаллону, то при зверненні в офіційний сервісний центр того чи іншого бренду ви швидше за все отримаєте ситуацію, при якій майстри проведуть діагностику пневмопідвіски, визначать, що причина некоректної роботи пневмостійки в пошкодженій подушці, але поміняти запропонують не просто пневмобалон, що лопнув, а весь вузол в цілому. Таким чином вони гарантують нормальну роботу пневмостійки, але при цьому ціна заміни всього вузла буде набагато вищою за ціну звичайної заміни пневмобалону. Ви по суті переплатите за заміну і без того нормального амортизатора, що працює.

Наш підхід відрізняється. По-перше, у нас є профільне СТО, куди Ви можете привезти машину для детальної діагностики. Повірте, не все те, що «стукає» як несправна пневмостійка, насправді є несправною пневмостійкою. Наші майстри зроблять огляд автомобіля та зможуть правильно локалізувати проблему. Якщо проблема у стійці, її знімуть та відправлять у виробничий цех для детальної перевірки.

Якщо при перевірці у виробничих умовах з’ясується, що причина несправності полягає в пневмобаллоні або амортизаторі, ми обережно розберемо стійку так, щоб не пошкодити її елементи. Справа в тому, що амортизатор зовні дуже міцний і здатний поглинати жорсткі удари під час руху автомобіля. Але коли справа стосується розбирання пневмостійки, потрібно бути дуже обережним та уважним. Необережний різкий рух може пошкодити сполучні та кріпильні елементи та порушити його герметичність. А як тільки герметичність амортизатора порушена, то він вже не придатний (читайте «вартість Вашого ремонту різко зросла» 😊). Більш того, у цьому процесі виключно важливо дотримуватись усіх вимог безпеки. Тому ми рекомендуємо звертатися виключно до професіоналів і в жодному разі не розбирати стійку на сумнівних станціях або самостійно. Так Ви заощадите Ваші гроші та збережете здоров’я.

Якщо несправний балон, то після перевірки та розбирання наші майстри його відновлять у заводських умовах, детально перевірять у спеціальному устаткуванні, і лише потім передадуть для подальшого збирання.

Якщо несправний амортизатор, він буде поміщений у спеціальний стенд, де комп’ютер визначить і з допомогою графіка вкаже у чому полягає проблема. Після цього амортизатор буде відновлено, пройде кілька етапів перевірки і лише потім буде переданий для подальшого збирання у стійку.

Незалежно від того, який елемент пневмостійки змінювали, або не змінювали, а просто робили діагностику, при складанні є багато складних моментів, на які потрібно звертати увагу. Будь який зазор між елементами ущільнювачів – це гарантована проблема з герметичністю пневмостійки. Багато фахівців СТО знають, як зняти і поставити пневмостійку на автомобіль (хоча і тут є маса нюансів і недосвідчений майстер може при установці легко пошкодити нову стійку). Але, коли справа стосується розбирання-складання стійок, не всі розуміють, що в різних автомобілях різні кільця ущільнювачів, сайлентблоки, гумові прокладки і т.д. можуть призвести до їхньої некоректної роботи. Наші фахівці точно знають, на що звертати увагу при складанні стійок кожної моделі та марки автомобіля, що несе в собі потенційний ризик несправності і як це усунути, а значить Ви отримаєте справну, відновлену в заводських умовах стійку з гарантією від 6 до 48 місяців за Вашим бажанням . Завдяки комплексному підходу вам не доведеться шукати інше СТО, щоб виправити помилки попередніх ремонтів, а відповідно підсумкова ціна виробу та вартість ремонту обійдеться набагато дешевше та без додаткових втрат часу.

Recall btn