Ремонт пневмопідвіски

Benefit_img 1
Гарантія на ремонт до 48 місяців
Benefit_img 2
Досвід роботи більше 12 років
Benefit_img 3
Матеріали адаптовані під наші дороги
Benefit_img 4
Безкоштовна консультація спеціаліста
Benefit_img 5
Власне спеціалізоване СТО
Benefit_img 6
Найприємніші ціни та умови
Наша продукція

Ми абсолютно точно розуміємо призначення кожної найдрібнішої деталі навіть найскладнішої конструкції пневмобаллону. За рахунок цього ми можемо не тільки усувати проблеми та неполадки, але також запобігати виникненню можливих проблем.

Однією з найважливіших переваг нашої партнерської мережі є система навчання, обміну технологіями, інформацією, досвідом, будь-якими випадками, у тому числі із самими непростими та унікальними, з якими стикалися наші фахівці. Ми робимо це для того, щоб допомогти нашим клієнтам навіть у найскладнішій ситуації.

Наприклад, щоб виключити навіть найменші проблеми в процесі експлуатації, всі деталі проходять процедуру очищення в піскоструминній камері, потім ґрунтовки і фарбування, так як стара фарба може мати відшарування, тріщини по шарах або дрібні злами, що призводить до невеликих витоків повітря.

Кожен пневмобалон проходить ретельну перевірку на мікровиток повітря у спеціальних стендах, при високому тиску, як у гідросередовищі, так і в імітації робочого режиму. Мікровитоки можуть виявлятися в найнесподіваніших місцях – по сайлентблоку, у місцях ущільнень гумових кілець і навіть по корту гумового рукава, якщо раптом на заводі стався брак. (Таке теж періодично трапляється). А щоб уникнути зриву металевих кілець, пневмоподушки піддаються тестуванню в динамічному стенді під максимальним тиском.

Незважаючи на зовнішню простоту, гумовий рукав – дуже високотехнологічний виріб і, на жаль, на даний момент його неможливо зробити на території СНД. Компаній, які займаються їх виробництвом у всьому світі, не більше десяти. Всі ці компанії тісно пов’язані з провідними світовими виробниками шин, тому вони знають про гуму абсолютно все. Кілька років тому наш перший офіс у Мінську зробив першу (і єдину) спробу зробити гумовий рукав на місцевому ринку. Для цього ми звернулися на завод, який вже має дуже успішний досвід виробництва шлангів високого тиску, що відповідають європейській якості виробництва.
Детально вивчивши наше технічне завдання, фахівці заводу зробили висновок, що незалежно від якості вихідних матеріалів та ціни, яку ми готові були заплатити, вони не змогли б зробити рукав, здатний пройти понад 2000 км.

Крім того, слід розуміти, що подушка для вантажного та легкового автомобілів дуже сильно відрізняються один від одного за матеріалами та конструкцією. Радіус загинів робочої поверхні у вантажній подушці набагато більший, тому при їх виготовленні можна застосовувати більшу товщину гуми та іншу якість матеріалів.

Всі рукави, які ми використовуємо, були перевірені часом та численними тестами. Виходячи з цього, ми знаємо найкраще застосування для кожного типу гумових рукавів. Ця інформація є конфіденційною і використовується тільки всередині партнерської мережі, і на базі цього ми можемо гарантувати незаперечну якість використовуваного матеріалу. На підтвердження цього є численні позитивні відгуки клієнтів, які проїхали понад 4 роки на наших пневмоподушках, і задоволені результатом.

Відгуки на Google Maps
Recall btn